diumenge, 8 de juny del 2014

"EL PLÁTANO ES SENSACIONAL"

"EL PLÁTANO ES SENSACIONAL"

L'altre dia vam fer una obra de teatre, sabeu qual és? SPOT. El meu equip i jo vam fer el sketch 5 "El plátano es sensacional", sona bé eh? Tracta sobre Mario i Gisela, dos amants que es veuen a escondides de Pau, el seu home. A la mateixa hora Mario i Pau tenen una relació homosexual. L'obra va passant i passen cosses molt gracioses, que van posant a Mario entre l'espassa i la paret, al final Mario diu a Pau i Gisela que se'n va a Cancun, i Pau i Gisela diuen dos frases molt gracioses:

"El plátano es sensacional"
"Tan sano y fácil de pelar"

Bé, aleshores va arribar el dimecres, que era el dia en que teniem que fer l'obra de teatre. No vam fer ni matemàtiques ni valencià aleshores el dia prometia ser molt bo, fins que va arribar l'obra de teatre.Dies abans, havíem estudiat el meu equip i jo a fons l'obra de teatre, però els nervis ens van fer passar una mala hora. 3ºC va esposar primer les seues obres de teatre, ho van fer molt bé, després del pati ens tocava a 3ºB. Va ser arribar nosaltres, no traure els llibre i començar a dubtar del text,tinc que dir que el fatal final va ser culpa meua perque em vaig botar moltes frases. 

Conclusió, no feu una obra de teatre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada