dimecres, 9 d’abril del 2014

El que em vaig perdre...

Moltes persones em direu:  "per què no vas anar al teatre?"
Tenia cita mèdica. Fa un mes més o menys, vam començar amb l'experiència al teatre, llegint Spot, un llibre un tant graciós per la seua comèdia amb apartats d'anuncis de fa molts anys. Llàstima perquè hi han alguns que no conec. Quan el vam llegir per primera vegada no e va fer gens de gràcia, però al llarg dels capítols va fer més gràcia. Així fins que Vicent ens va donar l'autorització per al teatre, sonava molt bé el títol: "L'home invisible". La veritat al principi em pareixía una xorrada anar al teatre, però pasaven els dies i m'anava fent més il·lusió. Llàstima que sempre se m'oblidara portar l'autorització. Així fins que va arribar l'última setmana abans de la representaciói seguia sense recordar-me de portar l'autorització. Al final a resultar que la meua mare em va dir que tenia cita mèdica i no podia anar. Tots els meus amics em van dir, tot tipus d'efectes increibles: Griffin invisible... El que em vaig perdre...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada