dimecres, 9 d’abril del 2014

Un dia al teatre

L’altre dia vaig anar al teatre amb els meus companys de l’institut i el professor de Valencià. El teatre està a València, a la Sala Escalante, la sala on vam veure l’obra no era molt gran, era menuda. L’obra s’anomena “L’home invisible”. Tractava d’un home que estava investigant per a traure la fórmula de la invisibilitat perquè un home roí li la va demanar per a fer les armes invisibles. L’home que estava buscant la fórmula estava desesperat perquè no la trobava i se’n va prendre l’última poció que havia fet, i se’n va anar amb la fórmula per a rectificar-la i fer-se visible altra vegada. Murriarty, l’home roí, es va enfadar i va anar a buscar-lo perquè li donara la fórmula. I la xica a qui li agradava l’home invisible també va anar a buscar-lo amb Shrlock Homes i Wathson. L’home invisible havia anat a un motel a amagar-se, i allí es va barallar amb Murriarty. Va guanyar l’home invisible i va arribar la xica amb Shrlock Homes i Wathson, i la xica va anar amb l’home invisible i els altres dos van agafar pres a Murriarty. L’home invisible na va trobar la fórmula per a fer-se visible i la xica es va fer invisible per ell.
Jo el principi de l’obra no ho vaig entendre, i no m’agrada’t molt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada